Informativa sui rimborsi

Retourbeleid

Bij Cellarino staan we achter de kwaliteit van onze topmerk modeproducten en willen we dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankopen. We begrijpen dat een product soms niet aan uw verwachtingen voldoet, daarom bieden we een eenvoudig retourproces aan voor dergelijke gevallen.


Retourvoorwaarden

U heeft 30 dagen vanaf de datum waarop u uw product ontvangt om een retour in te dienen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moeten de artikelen ongebruikt zijn, in dezelfde staat verkeren als waarin u ze heeft ontvangen, en in de originele verpakking zitten. Om een retour te starten, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via support@cellarino.com, en vermeld uw ordernummer en de reden voor de retour. Ons team zal u door het retourproces leiden en de nodige instructies geven.


Verwerking van Retouren

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde item hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling op basis van de staat van het geretourneerde item. Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een credit toegepast op uw oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.


Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze bij aankomst defect of beschadigd zijn. Als u een artikel voor hetzelfde product wilt ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.


Retourverzending

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.


Houd er rekening mee dat het retourbeleid kan worden gewijzigd, en het is altijd een goed idee om onze website te raadplegen voor de meest actuele informatie voordat u een retour maakt.